Blogger Widgets


My Name Sheila Asheila..

My Name Sheila Asheila..
Aku hanya seorang insan..yang bergelar gadis...Sedang mencari sinar kebahagian..Apakah aku tabah mengharungi liku-liku kehidupan..Saat jiwa ini tidak mampu utuk menahan..Jatuh air mata kekesalan Dan baru ku sedar hidup diatas muka Bumi hanyalah drama lakonan..yang di arahkan oleh Allah S.a.w ..dan aq juga suka dengan hadith riwayat Bukhairi, yang disampaikan dari Abdullah bin Amr r.a., bahawa Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud sampaikanlah dariku walau hanya sepotong ayat,cukup menguatkan semangat untuk terus berkongsi ilmu dengan pembaca melalui penulisan& post ku ini..

Followers

Traffic Feed

Tuesday 27 May 2014

CERITA HARI INI

minggu ini memang banyak benda yang kena buat..xsangka pula semakin hari semakin mencabar dengan pekerjaan ini..namun saya tetap akan gigih berusaha walaupun apa jua keadaan,bak kata menager saya kena fikir di luar kotak jangan jadi seperti lalat yang mahu kuar dari botol sanggup berlaga botol itu sampai mati..apa yang perlu kita buat jangan lakukan benda yang sama sebab tidak akan berjaya..be crative..huhuhu kata kawan saya 1 matlamat tapi ada 99 cara kita lakukan untuk berjaya...:-) apa yang penting kita kena fun dont give up..

No comments:

Post a Comment