Blogger Widgets


My Name Sheila Asheila..

My Name Sheila Asheila..
Aku hanya seorang insan..yang bergelar gadis...Sedang mencari sinar kebahagian..Apakah aku tabah mengharungi liku-liku kehidupan..Saat jiwa ini tidak mampu utuk menahan..Jatuh air mata kekesalan Dan baru ku sedar hidup diatas muka Bumi hanyalah drama lakonan..yang di arahkan oleh Allah S.a.w ..dan aq juga suka dengan hadith riwayat Bukhairi, yang disampaikan dari Abdullah bin Amr r.a., bahawa Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud sampaikanlah dariku walau hanya sepotong ayat,cukup menguatkan semangat untuk terus berkongsi ilmu dengan pembaca melalui penulisan& post ku ini..

Followers

Traffic Feed

Saturday 31 May 2014

SEMALAM PUNYA CERITA

  Alhamdulillah walaupun 'sale' sikit minggu nie saya tetap bersyukur..tadi dengar kuliah ada menyatakan sebaik-baik sedekah adalah masa kita sayangkan sesuatu benda kerana berkat sedekah itu amat tinggi nilainya dikala kita susah dan amat sedikit nilainya jika kita senang..sama-sama kita kongsikan kepada yang mermelukannya...
  Terkejut cheq semalam tiba-tiba 'manager' panggil ingatkan nak marah ka apa, rupa-rupanya esok kena pergi lot trip kat na pun tak taw,tapi saya akan terima dengan redha,harap apa yang saya lakukan diberkati oleh Allah S.A.W. 'Excited' pun ada nie..hihi nanti leh usher2 tempat orang dan sambil2 tue boleh lah tengok makanan tradisional diorang..kalau kena pi langkawi 'best' nie boleh makan beronok,lepa kata sedap..femous kot kat langkawi.buat kerabu beronok..perh melelah air liur nie mendengarnya... ;-)

No comments:

Post a Comment